DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

  ZDClock - ابزاری قدرتمند برای مدیریت زمان می باشد که ترکیبی از توابع ساعت زنگ دار، تقویم و برنامه ریزهای مختلف در خود گنجانده است . این برنامه شامل 22 نوع هشدار متفاوت ( عادی، روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه، مختلف یادآوری به پرداخت وام، دارو، تایمر شمارش معکوس، و غیره) است.شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت یک موبایلدانلود نمائید. 


ZDClock - نرم افزار مدیریت زنگ برای سیمبیان
 

 



ادامه مطلب ...

 Away Bot نرم افزار کاربردی سیمبیان که بوسیله این نرم افزار می توانید بصورت خودکار به تمام پیام های خود را پاسخ دهید .این برنامه جالب قابل نصب روی گوشی های سیمبیان 3 ,سیمبیان آنا,سیمبیان بل,سیمبیان سری60 ورژن 5 و 3 می باشد.با دانلود این نرم افزار قدرتمند از سایت یک موبایل می توانید SMS خود را در سریع ترین زمان ممکن جواب دهید. 

 
Away Bot v1.00 نرم افزار جوابگوی خودکار اس ام اس برای سیمبیان



ادامه مطلب ...

  دانلود نرم افزار کتاب ایبوک مجیک یا همان کتاب شگفت انگیز نسخه مرداد ماه 91 که در خود ویژه نامه ماه مبارک رمضان را نیز قرار داده است برای گوشی های آیفون و آندروید و دیگر گوشی ها با فرمت جاوا قابل نصب می باشد.

کتاب شگفت انگیز ایبوک مجیک (مرداد ماه 91) جاوا - ePub
 



ادامه مطلب ...

 دانلود کتاب الکترونیکی ایبوک پارسی نسخه شهریور ماه سال 1391 که بخش های بسیار متنوع و سرگرم کننده را در خود جا داده است که می تواند شما را برای مدت ها سرگرم کند و همچنین مطالب آموزنده ای را از این کتاب بیاموزید.نسخه شهریورماه ایبوک مجیک برای سیستم عامل های آیفون و اندروید و همچنین فرمت جاوا که قابل نصب برروی بیشتر گوشی ها می باشد در سایت یک موبایل برای دانلود قرار گرفته است.

 


http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/222/file/14/www.yekmobile.com.jpg
 



ادامه مطلب ...

  نرم افزار جاوا و نرم افزار سیمبیان مرورگر قدرتمند و سبک QQbrowser v2.08 که برای افرادی که ار اینترنت موبایل خود استفاده میکنند بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

توسط این مرورگر قدرتمند و بسیار سبک وب سرعت بالایی را در باز کردن صفحات وب تجربه خواهید کرد و از سادگی و کاربردی بودن این نرم افزار اینترنت موبایل لذت خواهید برد. برنامه کیو کیو بروزر در دو نسخه سیمبیان و جاوا هم اکنون در سایت یک موبایل قابل دانلود می باشد.

نرم افزار جاوا و سیمبیان مرورگر پرسرعت اینترنت در موبایل QQbrowser
 

 



ادامه مطلب ...

 نرم افزار World Atlas Geography نام برنامه ای است که بعد از نصب آن برروی گوشی خود اطلس جهان را همیشه همراه خود دارید.اطلسی تفکیک شده بر اساس قاره و کشور و سیاست و نوع زندگی و شامل 229 کشور به همراه پرچم و مشخصات کشور ها بصورت تصویری که از ویژگی های اصلی این اطلس جاوا و آیفون می توانیم به فارسی بودن آن اشاره کرد . اطلس کامل جهان هم اکنون با دو فرمت Java و ePUB از سایت یک موبایل قابل دانلود می باشد.

 

اطلس جغرافیایی کامل جهان برای موبایل



ادامه مطلب ...

 در این کتاب تمامی قانون های جزائی و حقوقی گرد اوری و برای شما بازدید کننده ارئه شده است در این نرم افزار شما بیش از 50 قانون حقوقی که مجموعه ای از منابع معتبری چون مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مطابق با آخرین تغییرات در شهریور ۱۳۹۱ استفاده شده است. 



مجموعه قوانین جزائی و حقوقی ویژه موبایل پلاتفرم جاوا
 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها